23. 7. 2015

Skin Food: Rose Essence Blusher


Propadla jsem tvářenkám. Nemám jich sice desítky, ale kde jsou ty časy, kdy mi stačila jedna? 

Byl by hřích nemít ve své ,,sbírce" tuhle překrásnou tvářenku od korejské značky Skin Food. Krásný kovový obal v rose gold barvě s reliéfem růže a buclatým andílkem z ní dělá něco neobyčejného. A není to jen obal, díky čemu jsem si ji zamilovala.


Po otevření krabičky, která je šroubovací a tak vhodná i na cesty, najdeme labutěnku. Musím říct, že se mi na nanášení tvářenky osvědčila nejlépe, protože štětcem ji prostě nenaberu. Navíc labutěnkou se dá krásně vťupkat do pleti a vrstvit dle potřeby, protože není moc pigmentovaná
 

Tvářenka sama o sobě vypadá krásně. Je silně lisovaná a v kombinaci s labutěnkou absolutně nepráší. Nejvíce ze všeho mě překvapilo to, že tvářenka voní jako růže. Necítím žádnou chemickou vůni, ale opravdu růže.
 

Jak můžete vidět, pigmentace je opravdu slabší. Tvářenka obsahuje jemné rozjasňující částečky, které na obličeji ve finále nejdou vidět. 

Abych jen nechválila - mám odstín purple a čekala jsem, že bude fakt fialový, jenže je spíš pastelově růžový

Koupila jsem ji opět na ebay za zhruba 150Kč / 6g.

PS: Pokud se rozhodnete kupovat korejskou kosmetiku na ebayi, dávejte pozor, ať objednáte od korejského prodejce. 

Škoda té pigmentace.
 

9 komentářů:

  1. Vypadá nádherně a když si ještě přimyslím tu vůni..myslím, že jsi mně inspirovala k nákupu..protože jak říkáš v úvodu, tvářenek není nikdy dost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá nádherně, voní nádherně, ale ta pigmentace mě štve. Jako dá se krásně navrstvit, ale za tu cenu jsem čekala trochu víc :)

      Vymazat
  2. Tvářenka vypadá pěkně :) zkoušíš na ebay kosmetiku ráda, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou jediné dva kousky, které aktuálně z ebaye mám, ale přiznávám, že další hromadu jich mám v oblíbených :)

      Vymazat
  3. Miluju tvářenky a rtěnky, jsem ochotná za ně dát víc než za oblečení :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to já zase ne, i když se mi v poslední době rtěnky taky docela nahromadily :D

      Vymazat
  4. Super článek, já tvářenky nepoužívám vůbec, dávám spíše přednost dobrému konturování:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konturování mi dělá problémy, asi se to nikdy pořádně nenaučím :)

      Vymazat
  5. to balenie je krásne, ale tá pigmentácia zamrzí :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.