31. 7. 2015

Spotřebováno za červenec


 1. Cien - Tělové máslo s čokoládovou vůní
Všemi vychvalované tělové máslo z Lidlu mě extrémně zklamalo svou vůní. Používala jsem ho ve sprše, abych se ho zbavila. Znovu si ho určitě nekoupím, jediné plus je obal, který využiju v kuchyni. Za mě NE.
2. Balea - Kakaové máslo
Měla jsem ho u rodičů docela dlouho a znovuobjevila jsem ho nedávno. Používala jsem ho na nohy, kde relativně dobře odvádělo svou práci. Na použití na tělo mi nevyhovovalo kvůli hutné konzistenci, pomalu se vsakovalo a ani ta parfemace mi nesedla. Znovu NE.
3. Oriflame - Univerzální krém s echinaceou 
Příjemná květinová vůně, lehká konzistence, snadno se vsáknul do kůže a jako bonus roztomilý obal. Nemám mu co vytknout a KLIDNĚ KOUPÍM ZNOVU.
4. Natuvell - krém na ruce Sweet & Wild
Voněl po mandarinkách a grepu, bohužel byl příliš řídký. Ruce jsem namazala a po chvíli jsem měla pocit, že je mám opět vysušené. Velmi rychle jsem ho spotřebovala. Znovu NE.


5. Wetties - odličovací ubrousky s mangem a kdouloní
Ubrousky jsem koupila za 25Kč v Kiku a chtěla jsem je zkusit. Bohužel se mi dělalo zle ze zvláštní, příliš sladké parfemace. V jiné parfemaci by ale nemusely být vůbec zlé. Tuhle parfemaci ZNOVU NE.
6. Pure - intimní ubrousky
Nemám jim co vytknout. ANO.
7. Wilkinson Sword - holítka Xtreme3 Coconut Dream
Holítka byly super, příjemně voněly po kokosu, ale velmi rychle se ztupily a zrezly. Škoda. Možná koupím znovu, protože poměr cena x kvalita nebyla nejhorší.

8. Lybar - Silně tužící lak na vlasy
Vyhovoval mi. ANO.
9. Laura Colutti - Silně tužící lak na vlasy
Nejhorší lak na vlasy, který jsem kdy měla. Nejenže mě dusil, ale vůbec vlasy neudržel na svém místě. Znovu ROZHODNĚ NE.
10. Schwarzkopf - Gliss Kur Ultimate Repair bezoplachový kondicionér
Vlasy po něm šly krásně rozčesat a parfemací mi připomínal kadeřnické přípravky. Bohužel nějaké menší lámavosti vlasů jse si nevšimla. Klidně KOUPÍM ZNOVU.
11. Kérastase - Elixir Ultime
Měla jsem jen minibalení, ale i tak mi vydrželo dlouho. Konečky byly pěkně uhlazené a přišlo mi, že se trochu zlepšily. ANO.


12. Avon - Advance Techniques šampon proti lupům
Na lupy netrpím, takže nevím, jak je na tom s účinností, ale jinak mi vyhovoval - vlasy umyl, dobře pěnil, pěkně voněl a nemastil.  ANO.
13. Natuvell - sprchový gel Sweet & Wild
Když jsem ho začala používat, byla jsem nadšená. Po delší době se mi začala hrozně vysušovat pokožka a navíc sem se po sprše mohla udrbat. Znovu NE.
14. Avéne - termální voda
Měla jsem vzorek z časopisu, ale nějak nadšená jsem z něj nebyla. Mnohem víc mi vyhovuje obyčejná voda v rozprašovači, protože tahle mě pálila na obličeji a když se mi dostala do očí, taky to nebylo nic příjemnýho. NE.
15. Oriflame - Pleťová voda Pure & Nature
Pleťová voda mi vyhovovala, nedělalo se mi po ní akné, pleť byla taková rozjasněná a navíc voněla po borůvkách a levaduli. Parfemace byla dost silná, takže někomu s citlivou pletí by nemusela dělat dobře. ANO.


16. Lady Speed Stick - Deodorant/Antiperspirant 
Zpočátku jsme si zrovna nepadly do náruče, ale po delším používání se mi začal zamlouvat. Po použití jsem se nepotila a nedělal mi fleky na tričkách. ANO.
17. Avon - Foot Works chladivý sprej na nohy
Na prvním místě je alkohol a ten přebil vůni papáji, ale jinak nohy pěkně osvěžil. Tuhle parfemaci ZNOVU NE.
18. Oriflame - toaletní voda Cinderella 
Příjemná dětská sladká vůně ideální na léto. Výdrž byla mizerná, ale mě na léto vyhovovala. ANO.
19. Ziaja - kaolinová pleťová maska s šedým jílem
Asi nejlepší maska, kterou jsem měla. Na pleti byla hrozně příjemná, pleť byla po použití hebká a nezčervenala jsem po ní. ROZHODNĚ ANO.
20. Opthalmo-Septonex - oční kapky
No, vytáhla jsem je z kosmetického kufříku a jsou bezmála dva roky prošlé. Používala jsem je na zklidnění při barvení řas, když se klientce dostala barva do očí. ANO.
21. Refectocil - barva na obočí a řasy 
Jinou barvu nepoužívám, s Refectocilem jsem nesmírně spokojená. Aktuálně používám odstín č. 3 - natur brown. ROZHODNĚ ANO.

Celkem 21 kousků.

Jak jste na tom se spotřebou vy?
Zkoušeli jste nějaký z výrobků?

17 komentářů:

  1. Ahoj. Dám ti tip na holítka, celkom dobré a za slušnú sumu sú Cien v Lidli. Sú tam 4 a jedno mi vydržalo aj na 10 holení, ak samozrejme holíš kratšie chĺpky, pri tých dlhších neviem povedať, ale ja som s nimi zatiaľ asi najviac spokojná z toho čo som vyskúšala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za tip. Mají minimálně 3 břity? S jinými se vždy pořežu :/

      Vymazat
    2. Áno majú tri a aj trochu ohybnú hlavicu a zatiaľ sa mi nestala žiadna kúpeľnová zabíjačka a to tiež sa skoro so všetkými dorežem aj keď sa snažím holiť jemne ale s týmito Cien zatiaľ (musím zaklopať) ani raz.

      Vymazat
    3. V tom případě se po nich při další návštěvě Lidlu kouknu a vyzkouším je. Mnohokrát děkuju :)

      Vymazat
  2. To telove maslo cien ma prekvapilo 😊 nevyhovovalo ti ani tým ake bolo ak odhliadnes od vone?lebo som ho planovala vyskúšať ked ho všetci toľko chvália 😊 a inak ladyspeedstick gel mam aj ja rada 😊 nbeautystyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si odmyslím tu vůni, tak nebylo nejhorší. :)

      Vymazat
  3. Takových věcí! Líbí se mi všechno, i to, co si znovu nepořídíš. Zrovna to kakaové máslo od Balei fakt miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden čas jsem hodně ujížděla na čokoládových parfemacích, ale v poslední době mě to nějak omrzelo :D

      Vymazat
  4. Já jsem měla tělové máslo Balea, ale to mi vyhovovalo, i když je pravda, že tělová másla používám spíš v zimě, kdy mi hutná konzistence nevadí. A pak holítka Wilkinson, ty kupuji opakovaně, stejně jako bezoplachové balzámy od Gliss Kur, nějakou regeneraci od nich ani nečekám, ale na usnadnění rozčesávání jsou super:-) A se sprejem na nohy od Avonu souhlasím, taky mi tam vadí hlavně ten alkoholový odér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odér je strašnej, ale jinak příjemně sprej ochladí a osvěží. U těch holítek mě vytáčelo to, že jsem je měla úplně mimo sprchu a stejně zrezly, při nějakém 3tím použití (= zhruba týden od ,,načnutí") byly už tupé a já se pořezala. Gliss Kur je fajn, teď mám doma Schaumu :)

      Vymazat
  5. Já nikdy nejsem schopna něco spotřebovat a pokud ano, trvá mi to třeba i půl roku. Od Balea jsem měla kokosové máslo, také bych si ho znovu nekoupila, divně chemicky smrdělo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamča měla nějaký kokosový krém, ten nevoněl nejhůř, ale taky mě nenadchnul :)

      Vymazat
  6. Tělové máslo Cien mám taky, kokosové, a snad nikdy ho nespotřebuji. Ziaja kosmetika-mám denní a noční krém-výborné oba, taky jsem si pořídila jejich vzorečkový balíček: http://siraelxy.blogspot.cz/search/label/Vzore%C4%8Dkov%C3%A1%20recenze
    a musím konstatovat, že 90% chci odzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové máslo má mamča a ta se ho ani spotřebovat nesnaží :D Taky jí nějak nesedla ta parfemace. :(

      Vymazat
  7. Já jsem měla sprej od Avonu papáju, rovnou celou tu sadu (sprej,peeling a krém) a alkohol jsem teda z toho necítila vůbec. Pak jsem měla i sprej na vlasy od Glisskur a přišlo mi, že nedělal vůbec nic, jen pěkně voněl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.