10. 8. 2015

Saloos biokarité - Konopný balzám


Kolem biokarité od Saloosu jsem v drogeriích chodila dlouhou dobu bez povšimnutí, ale díky stránce biooo.cz jsem měla možnost jeden z balzámů konečně vyzkoušet. 

Na vyzkoušení jsem dostala konopný balzám, který je určený speciálně pro problematickou pokožku a má protizánětlivé, antibakteriální a regenerační účinky a to díky kombinaci za studena lisovaného oleje z léčivého konopí, bio bambuckého másla a vzácných vosků. Prý je vysoce účinný i při lupénce a atopickém ekzému.


Začneme jako vždy u obalu - ten je klasický šroubovací plastový. Úplně obyčejný, ale líbí se mi. Jde snadno šroubovat, drží,.. nemám mu co vytknout. Na spodní straně je nálepka, kde si můžete přečíst složení výrobku, datum spotřeby, atd. 
Jak vidíte, mám 50ml balení, ale k dostání je i 250ml verze.

Líbí se mi i to, že po otevření je v obalu ještě takové plastové zavírání, které chrání samotný obsah.


Parfemace výrobku je taková zvláštní - připomíná mi nějakou lékárenskou kosmetiku, ale není nepříjemná. Jak voní samotné bambucké máslo netuším, takže ani nevím, jestli ho zde cítím. Konopí cítit je. Sice slabě, ale je. :)

Co se mi fakt hodně líbí, je konzistence, která je tuhá ale při 36-38°C taje. Moc mě baví, jak se při dotyku prstu s máslem začne máslo rozehřívat. Balzám jsem měla s sebou u rodičů a vzala jsem si ho omylem i když jsme šli s taťkou rybařit. Tašku s balzámem jsem měla vesela hozenou na sluníčku, ale máslo bylo pořád relativně tuhé a díkybohu zůstalo v krabičce a nerozteklo se mi po tašce. Uff.


Jaké jsou mé zkušenosti s balzámem?

Narovinu říkám, že jsem nenašla odvahu na to, dát máslo na obličej. Bohužel díky počasí se moje pleť už takhle dost splašila a bála jsem se, aby se ještě nezhoršila.

Používala jsem máslo na dekolt, kde se mi občas (v létě teda dost často) nějaký ten pupínek udělá. Trochu másla (stačí fakt maličko, takže tenhle kalíšek s 50ml vydrží opravdu dlouho) jsem nechala rozehřát v dlaních a nanesla na požadované místo. Přišlo mi, že se pupínek začal rychle stahovat a zmizel rychleji než kdybych ho nenamazala. Navíc mám pocit, že je účinný i jako prevence proti akné, neboť od doby, co ho používám, žádné akné na dekoltu nemám. Karité se velmi rychle vsákne do pokožky, která byla po použití taková vyživená, jemná a vůbec ne mastná. Na pokožce zůstane po použití slabý film, díky kterému nemám nutkání se neustále mazat znovu a znovu (jako to bývá u některých velmi levných a vodových krémů).

Přiznám se, že jsem seděla u PC a byla líná si dojít pro balzám na rty a tak jsem použila máslo i místo balzámu. Takhle jemné rty jsem snad ještě neměla! Nechala jsem máslo chvilku vsáknout a rty byly připravené na rtěnku. Paráda!
Díky téhle zkušenosti jsem zkusila nanést trochu balzámu na vysušené paty. Do rána jsem měla chodidla v o dost lepším stavu!


Tento balzám bych určitě doporučila všem, kteří např. hodně cestují a nechtějí s sebou vozit hromadu kosmetiky nebo pro ty, kteří nechtějí zbytečně utrácet za několik výrobků, protože se dá použít na spoustu věcí. Je to takový univerzální pomocník do kabelky, na cesty nebo i na noční stolek. 

Pokud se vám konopný balzám moc nezamlouvá, nezoufejte. Dá se pořídit i v jiných variantách. Mě se zamlouvá např. levandulový, granátové jablko, erotika a špatně nevypadá ani tento dětský balzám.

Konopný balzám seženete ne eshopu biooo.cz za 168,- / 50ml nebo za 645,- / 250 ml.

Balzám předčil má očekávání a já ho budu doporučovat dál. V budoucnu bych si ráda pořídila další balení s jednou ze zmíněných parfemací.


Máte s biokarité nějakou zkušenost? :)

5 komentářů:

  1. Ja som ho skúšala na ekzém ale tam nepomohol :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle balzám vypadá opravdu dobře, hlavně mně láká tuhá konzistence, která během aplikace roztaje..a protože moje pleť teď má taky nějaké pubertální období, tak by možná mohl pomoct i s tímto:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Balzámek se mi na základě recenze zalíbil :) jen nevím, jen bych si asi vybrala jinou parfemaci

    OdpovědětVymazat
  4. S biokarité zkušenost mám. Mám doma čistý karité balzám -bambucké máslo.Teď ho nepoužívám, ale na zimu se bude hodit, protože toho dokáže fakt moc. Celkově mám Saloos moc ráda!

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
  5. Bio karité mám balzám s rakytníkem na pusu, už mi dochází a je to moje veliká láska, takže až dojde, půjdu do nějakého většího balení :)
    P.S.: Nominovala jsem tě na Liebster award TAG

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.