31. 10. 2015

BrandnoozBox - říjen 2015



Hera: Máslová příchuť - 250g ; 25,90Kč
Hodí se skvěle do těst i krémů, dobře se s ní pracuje a přináší bohatou a lahodnou chuť. Určitě využiju při pečení.

Babiččina volba: Hladká na křehké pečivo - 1kg ; 21,90Kč
Nelepí a netrhá se, je ideální na vykrajování a celkově pečení vánočního cukroví. Já mouku určitě použiju na pečení lineckého cukroví.

Vitana: Cukr s rumovou příchutí - 20g ; 5,90Kč
Zajistí rumovou vůni a chuť při tvorbě sladkých dezertů. Může se použít i na posypání moučníků nebo k ochucení teplých i studených nápojů.

Vitana: Droždá sušené pekařské - 8g ; 5,90Kč
Sušené droždí mám moc ráda, protože je vždycky po ruce. Pytlíček nahrazuje polovinu kostky čestvého droždí.


Chio: Popcorners - 15g ; 9,90Kč
Pečené (ne smažené) popcornové trojúhelníčky. V boxu byly dva pytlíčky.

Chocoland: Jsem višňová - 31g ; 9,90Kč
Belgická čokoláda s náplní s příchutí višně. Na tyčinku se obzvláště těším.

Corny Big: White - 40g ; 14,90Kč
LE přináší netradiční spojení cereální tyčinky a bílé čokolády.


Desperados: Pivo s příchutí tequily - 330ml ; 24,90Kč
Originální pivo s příchutí tequily. Jde o kombinaci ležáku, příchutě tequily a jemných ovocných tónů. Objem alkoholu 5,9%. V boxu byly dvě malé 150ml neprodejné lahvičky, které vypadají úžasně roztomile. Pivo určitě ochutnám, ale nemyslím si, že mi bude chutnat.

Strongbow: Honey - 330ml ; 18,90Kč
Jablečný cider s příchutí medu. Nápoj jemné perlivosti se středním obsahem alkoholu 4,5%.

Božkov: Speciál mandlový - 0,5l ; 145Kč
Novinka kombinuje tradiční Božkov s příchutí mandle a vytváří plnou a zároveň velmi jemnou chuť. V boxu se nacházelo neprodejné spotřebitelské balení u kterého je orientační cena 79Kč. Měla jsem možnost vyzkoušet kávovou variantu, která mi moc chutnala. Snad bude tahle verze stejně dobrá.


Saga: Švestka a skořice - 30g ; 25,90Kč
Nový čaj Saga s delikátní chutí švestky doplněný skořicí. Čajík poputuje k babičce, protože kombinace švestky a skořice mě opravdu neoslovila.

Maggi: Špagety Bolognese - 57g ; 34,90Kč
Stačí přidat pár surovin a oběd je hotový. Ačkoli nemám jídla z pytlíku ráda, občas není čas uvařit něco pořádného, takže určitě využijeme.

Jako bonus jsem našla časopis FOOD.

Box se mi celkově moc líbí a kromě čaje všechno využijeme. Velkou radost mi udělaly suroviny na pečení.

2 komentáře:

  1. Mně právě suroviny na pečení radost vůbec neudělaly, protože se v kuchyni moc nezdržuju, natož abych pekla :-D Ale dám to mámě, ta je určitě využije :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyuzila bych vse. Takze bych byla spokojena. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.