28. 10. 2015

Kočičí mikina

Jsem kočkomil. 
U rodičů máme kocoura Johánka a doma máme kočičku Sisinku, kterou jsme si adoptovali z útulku. Bohužel ne vždycky můžu mít Sisinku u sebe a aby se mi nestýskalo, vyřešila jsem to následovně - pořídila jsem si mikinu / silnější triko s kočičím potiskem ze stránky postovnezdarma.cz

 
Abych mikinu mohla nosit co nejčastěji, zvolila jsem univerzální bílou barvu, ale k sehnání je i ve světle modré variantě. Zpočátku jsem měla obavy ohledně velikosti, ale musím říct, že rozměry odpovídají a tím pádem mi mikina i skvěle sedí. Příjemně překvapená jsem i z velmi kvalitního zpracování a příjemného materiálu. Na stránkách se uvádí, že se jedná o teplé triko s dlouhým rukávem, ale já ho nosím jako mikinu přes tílko.


Po prvním vyprání bylo vše v naprostém pořádku. Potisk drží, nikde se nic neloupe a nedrolí, nikde nečouhají žádné nitky. Bohužel po druhém vyprání se mi srazily rukávy. Osobně to moc neřeším, protože nosím rukávy nejčastěji vyhrnuté. 

S mikinou jsem spokojená. Hodí se ke všemu a v tomto počasí je naprosto ideální, protože krásně zahřeje. 

5 komentářů:

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.