10. 10. 2015

Nákupy za září


Určitě každý zaznamenal, že v Lidlu byly k mání opět tyto sprchové gely a to ve třech parfemacích - já si vybrala Indian Fruit a Sweet Peach. Z Lidlu mám i Adidas antiperspirant 6v1, který překrásně voní a je i účinný.


V Oriflamu jsem neodolala mono očním stínům z řady Pure Color. Vybrala jsem si odstíny Copper Plum a Taupe Metal. Bohužel je jejich pimentace tak slabá, že koupě lituji.


Při další objednávce jsem si v Oriflamu pořídila pastelku na rty Lip Impact Crayon. Bohužel si nevybavím jaký je to odstín. Každopádně jsem s ní spokojená. V DMku jsem si ve výprodeji pořídila tělový sprej Alverde s vůní meduňky a pomeranče. Balzám na rty Sweet Lady od Balei jsem darovala mamce. :)


Samozřejmě nemůže chybět ani objednávka z Avonu. Pořídila jsem si sadu s vůní vanilky a švestky, která obsahuje tělový sprej, sprchový gel a tělové mléko. Voní opravdu úžasně, stejně jako sprchový gel Indian Rituals, který mě zaujal na první přičichnutí k parfémované stránce v katalogu. Šampon na vlasy Naturals s mangem a zázvorem mi kupodivu taky vyhovuje. Při návštěvě DMka v KV jsem neodolala slevám a do košíku jsem přihodila šampon Head & Shoulders se zeleným jablkem, vlasovou kúru s rakytníkem a osvěžovač vzduchu Glade s vánoční vůní Warm Spice, který už jsme měli a voněl krásně. 


V Avonu jsem si nezapomněla objednat ani svou milovanou řasenku Irresistibly Sexy, která je bezkonkurenční. Rtěnku Maxi Moisture Lipstick jsem přihodila k jedné internetové objednávce a jsem ráda, že ji mám. V Kauflandu jsem si pořídila Cosmopolitan a Milky, Oreo je moje nejoblíbenější. Svíčky mám z Baumarktu.  


V Baumaxu probíhal (možná ještě probíhá) velký výprodej a tak jsem si vybrala několik vánočních dekorací - obzvláště na ozdoby na stromeček jsem hrdá. Svetr je z dětského oddělení Lidlu. 


Poslední věcí z Avonu je tělový peeling s vůní jahod. Jelikož mi umřel mobil, koupila jsem si jiný a co by to bylo za mobil bez parádního krytu? Kapitán America nesmí chybět! :)

Čím jste si udělali radost vy?


12 komentářů:

  1. Super nákupy, líbí se mi úplně všechno :-D Já jsem si udělala minulý týden velkou radost novým telefonem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám velice ráda ten sprchový gel z lidlu s vůní kokosu.. Také mám ten peeling z Avonu, ale ještě jsem ho nezkoušela :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové vůně nemusím, loni jsem ten kokosový koupila mamce a nelíbil se jí. Letos jsem se mu vyhla obloukem :)

      Vymazat
  3. Super nákupy, ten kryt na mobil vypadá suprově! :)

    Naturalium Coconut Body Lotion

    OdpovědětVymazat
  4. Řada se švestkou a vanilkou voní naprosto nádherně sladce:-) A líbí se mi ty ozdoby na stromeček a vánoční osvěžovač vzduchu, v tuhle dobu už pomalu začínám mít takovou tu předvánoční náladu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Řasenku z Avonu Irresistibly Sexy jsem měla taky a při prvním otevření jsem si myslela, že mi kartáček nebude vyhovovat, ale za prázdniny jsem ji celou vypotřebovala, protože byla tak oblíbená, že jsem se s ní líčila každý den :).
    Oreo Milka patří mezi moje oblíbený. Jahodový peeling mám taky, dokonce i v čokoládové verzi a ten svetr z Lidlu je teda krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty sprcháče z Lidlu mají krásný obal .. :) škoda, že jsem je nezaregistrovala :(
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych hrozně moc chtěla vyzkoušet ty sprcháče z Lidlu, jenže u nás ve městě je nikde nemají :( Snad k nám někdy dorazí :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  8. tie ozdoby na stromček sú také milené :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty sprchové gely z Lidlu vždycky obdivuji právě pro ty krásné obaly.

    OdpovědětVymazat
  10. Jahodový peeling úžasně voní <3

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.