8. 10. 2015

První dojmy: Mary Kay - sheer dimensions powder & kabuki brush

Díky výzvě na portálu blogerky.cz jsem dostala možnost vyzkoušet nový pudr od značky Mary Kay s názvem Sheer Dimensions Powder.


Nebudu lhát, když řeknu, že jsem na celou výzvu úplně zapomněla a o to větší radost jsem měla, když na mě ráno zazvonila pošťačka s balíčkem. Po roztrhání obálky na mě vykoukly dvě černé krabičky. Celá nedočkavá jsem rozbalila krabičku s pudrem (podle mého spíš s tvářenkou, ale budiž). Hrozně se mi líbí kontrastní růžový vnitřek krabičky i to, jakým to celé působí dojmem, když krabičku otevřu. Ale dost rozplývaní se nad krabičkou..


Obal na mě působí čistým a luxusním dojmem. Není přeplácaný, je elegantní, snadno se otvírá a krásně padne do ruky. A pak že plastový obal nemůže být pěkný..

Pearls // Lace // Chiffon // Ribbon 
750Kč / kus

Na výběr jsem měla ze čtyř variant: Ribbon, Pearls, Chiffon a Lace. Na první pohled mě zaujala varianta Ribbon, která dělá svému jménu čest reliéfem ve tvaru mašle. Nevím, jestli je to z fotky znát, ale barvička je opravdu krásná a háže odlesky do zlato-růžova. Pigmentace je průměrná / střední, takže se s pudrem skvěle pracuje a díky přiloženému kabuki štětečku se i rovnoměrně zapracovává do pleti. Osobně dávám přednost slabší pigmentaci, protože se mi s výrobkem lépe pracuje. Přidat se dá vždy, ubrat už jde hůř. :)


Mé první dojmy jsem vám sdělila a až budu mít pudr lépe ozkoušený, určitě se o něm ještě zmíním.
Každopádně po prvním použití můžu říct jen to, že pudr na tváři celý den nevydrží - po 8,5hodinách v práci po něm nebylo ani vidu ani slechu, což je škoda. :(

Líbí se vám? Jaké máte se značkou Mary Kay zkušenosti? :)

8 komentářů:

  1. Oni maju celkovo divne oznacenia. Myslim, ze aj make-up oznacuju ako podkladovu bazu. Kedysi som ich make-up mala rada, ale potom bud zmenili zlozenie alebo sa mi zmenila plet, ale prestal mi vyhovovat. Dobry je este aj mineralny puder. Ine vyrobky som neskusala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za informace :)
      No, já si prostě budu stát za tím, že je to tvářenka. Úplně si nedovedu představit nanést jako pudr na celý obličej. :)

      Vymazat
  2. Vypadá moc pěkně :) Já už pár produktů zkoušela a nejvíce jsem si oblíbila lesky na rty a rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky od Mary Kay by mě taky zajímaly :)

      Vymazat
  3. S Mary Kay zkušenosti nemám, ale v tomhle případě se mi moc líbí barva i design pudru, ten je doopravdy dokonalý:-) Jen škoda té výdrže..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž zamrzí, ale i tak je překrásná. Doslova skvost mezi těma mýma obyčejnýma tvářenkama :)

      Vymazat
  4. Já jsem si vybrala odstín chiffon a už je o něm taky recenze na blogu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.