30. 10. 2015

Spotřebováno za říjen


1. Dermacol Aroma Ritual - harmonizující tělový peeling belgická čokoláda
Konečně jsem ho spotřebovala! Voní jako arabesky a zrníčka má taky super. Klidně bych koupila znovu.
2. Balea -  peeling s mandarinkou a pomerančem
To je tak, když chcete vyzkoušet mamky peeling a on zrovna dojde :D Nevoněl špatně, ale podle mě obsahoval málo zrníček. 
3. Jessa - gel na intimní hygienu
Měla jsem několikáté balení, vyhovuje mi a časem možná koupím znovu. 


4. Cien - mýdlo na ruce s růží a levandulí
Příjemně vonělo a moc nevysušovalo. LE mýdel z Lidlu mám ráda a určitě koupím znovu.
5. Penaten - Extra jemný dětský šampon
Skvělý šampon jak na mytí vlasů, tak na čištění štětců. Určitě koupím znovu.
6. Radox - pěna do koupele Sleep easy 
Pěna byla u rodičů, několikrát jsem ji použila, ale moc mě nezaujala. Vůně nebyla po nalití moc cítit a pěna rychle zmizela. Navíc pěna docela rychle ubývala. Za mě ne.
 

7. Liliputz - pěna na mytí s vůní zeleného jablka
Používala jsem jako cestovní pěnu na holení. Parfemace byla příšerně umělá a znovu si tento produkt nekoupím. 
8. Avon foot works - krém na nohy s levandulí
Nejlepší krém na nohy, který jsem vyzkoušela. Nanášela jsem ve větší vrstvě jako masku. Nohy byly po použití hebké na dotek. Klidně koupím znovu.
9. Oriflame essentials - univerzální krém
Používala jsem jej na tělo, kde se rychle vstřebal a hydratoval. Nebyl moc řídký ani hutný a nezanechával mastný film. Klidně koupím znovu.
10. Avon naturals - sprchový gel s vůní sladké švěstky a vanilky
Sprchový gel mě moc nezaujal. Špatně se vymačkával z obalu, vysušoval, moc nepěnil a hrozně rychle ubýval. Znovu nekoupím.
11. Avon naturals - tělový sprej s vůní sladké švestky a vanilky
Tyhle tělové spreje z Avonu mám moc ráda a tento krásně sladce voněl. Umím si tuto vůni představit v zimním období. Bohužel - výdrž je slabá. Klidně koupím znovu.


12. + 13. Vzorek Weleda šampon + balzám s ovsem
Hrůza a děs. Příšerná parfemace, zvláštní konzistence a po umytí mastné zplihlé vlasy. Určitě nekoupím plné balení.
14. Lavera - hydratační fluid
Příjemná parfemace, ale plný produkt nekoupím - nezaujal mě.
15. + 16. Wella balzámy na obnovení barvy po 15. a 30 dnech
Jsem příjemně překvapena - po použití jsem opravdu viděla změnu. Škoda, že se nedají koupot samostatně. :)
17. Weleda - krém na ruce s mandlemi
Nepříjemná parfemace. Vsákl se tak rychle, že jsem si po minutě musela ruce znovu namazat, jelikož jsem měla pocit, že je mám příšerně přesušené.
18. Weleda - krém s heřmánkem
Zase se mi nelíbila parfemace a celkově mě produkt nezaujal.


19. Fa Romantic Moments - sprchový gel s vůní kašmíru a bílé růže
Sprchové gely od Fa moc nemusím, ale tenhle mě zaujal svou překrásnou vůní. Nevysušoval a provoněl celou koupelnu. Určitě koupím znovu.
20. Sweet Fruit - šumivá bomba do koupele s vůní jablka
Šumivka pěkně voněla ale to je asi tak všechno. Uvidím, možná koupím znovu.
21. Weleda - pečující olej pro těhotné
Velmi příjemně voněl, ale nemám pro něj využití  a tak si produkt nekoupím. :)
22. Ooops! - 3vrstvé kapesníky s Disney motivy
Běžně kapesníky neukazuju, ale tyhle ukázat musím - na každém balíčku byla nějaká princezna z dílny W. Disneyho. Navíc byly příjemně měkké a nedřely nos. Bohužel jsem je u nás v kamenném obchodě neviděla, pokud budu objednávat na internetu tak si je určitě koupím znovu.
23. Clean & Care - odličovací tamponky
Nemám jim co vytknout, kupuji znovu a znovu :)
24. Ro.ial - depilační papírky
Jsem s nimi moc spokojená a už mám doma nové balení.
25. Trussardi - My name
Naprosto jsem se do tohoto parfému zamilovala, takže až budu mít hromadu peněz, koupím si plné balení :)

No, nic moc. Spotřebovávala jsem hlavně vzorky, kterých mám doma opravdu hodně. Jak můžete vidět, Weleda mě absolutně neoslovila, ale to je subjektivní. Mě u většiny přírodní kosmetiky nevyhovují vůně. 
Jak to máte vy s přírodní kousmetikou? :)

5 komentářů:

  1. Weledu mám celkově ráda, ale občas mám s vůní problém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já co jsem zatím měla přírodní kosmetiku, tak mi taky nevyhovovala hlavně ta vůně :D
    S belgickou čokoládou mám teď krém na ruce a ta vůně je božská :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten peeling od Dermacolu strašně krásně voní :)

    October Favourites

    OdpovědětVymazat
  4. Se sprcháčem s vůní švestky a vanilky mám stejné zkušenosti, krásně voněl, ale moc nepěnil a rychle ubýval a tělové mléko ze stejné řady zase mizerně hydratuje. Ale tělové spreje od Avonu mám ráda, tu že mají slabou výdrž jim odpouštím:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten peeling od Dermacolu vypadá dobře :) teď mám melounový a je skvělý :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.