1. 10. 2015

Spotřebováno za srpen a září


1. Kamill - Sprchový gel s citronem a podmáslím
Příjemná vůně i konzistence, bohužel veklým minusem vidím to, že mě gel štípal na podrážděné pokožce např. po holení. Znovu nechci.
2. B.U. - Sprchový gel Free Spirit
Gel mě absolutně nezaujal, nebavil mě a nemám potřebu kupovat jej znovu.
3. Lilliputz - Sprchový gel s třpytkami 
Gel krásně voněl, nevysušoval a obsahoval malé třpytky. Bohužel konzistence byla dost řídká. I tak bych si ho ale pořídila znovu.
4. Lilliputz - Pěna na mytí
Spíš než na mytí jsem pěnu používala na holení, kde splňovala svůj účel na jedničku. Parfemace byla dost chemická a já ji znovu nepotřebuju.
 

5. Alterra - Hydratační šampon pro suché vlasy
Vlasy umyl, ale nezaujal mě. Nic co bych musela mít znovu.
6. GlissKur - Šampon s tekutým hedvábím
Šampon mi mírně vysušoval vlasy, ale měla jsem po něm luxusní objem. Uvažuji o plném balení.
7. Bohemia Herbs - Šampon s levandulí pro všechny typy vlasů
Miluju levandule a tak jsem neváhala ani vteřinu a už jsem měla šampon v košíku. Možná bych udělala líp, kdybych ho nekupovala. Nejenže mi vůní levanduli nepřípomínal, ale ani jsem neměla pocit dobře umytých vlasů a hrozně rychle ubýval. Jediné, co se mi doopravdy líbí, tak je design lahvičky. Znovu už nekoupím. 
8. Aussie - Mega Shampoo
Šampon jsem dostala k Vánocům a hrozně dlouho jsem si ho schovávala, protože jsem od něj čekala zázraky. Bohužel absolutně nesplnil moje očekávání. Nebavila mě broskvová vůně, mastil a zatěžkával mi vlasy a celkově mě po něm svěděla hlava. Znovu nechci.


9. Dove - Maximum Protection
V poslední době zjišťuji, že mezi Dove a Rexonou nevidím rozdíl. Obojí mi skvěle vyhovuje, nicméně jsem našla svého favorita o kterém se brzo zmíním na blogu. Za mě ano.
10. Rexona - Invisible Woman
Deodorant mi vyhovoval a překrásně voněl. Určitě koupím znovu.
11. Fa - Fantasy Moments
Překrásná vůně, byl účinný a určitě koupím znovu.
12. Wellaflex - lak na vlasy
Laky od Wellaflex miluju a budu kupovat i nadále. 


13. Ryor - Tělové mléko s Q10
Mléko není úplně spotřebované, ale bohužel už zrovna nevoní a má prošlou expiraci. Nemám k němu co říct.
14. Balea - Odličovač očního make-upu
Odličovač neobsahuje olejovou složku, což je pro mě jako nositelku kontaktních čoček paráda. Celkově produkt neurazí ani nenadchne, ale za těch pár korun, proč ne. Klidně koupím znovu.
15. Dermacol - Tělový peeling s vůní vodního melounu
Nejlepší peeling, který jsem kdy měla! Určitě si ho pořídím znovu.
16. Vademecum - Pasta na zuby
No, obyčejná pasta. Chuťově byla dobrá, ale nic vyjímečného. Klidně koupím znovu.
17. Ebelin - Vlhčené ubrousky
Zdály se mi dost slabé, trhaly se a byly dost vlhčené. Obal byl znovuuzavíratelný, takže nevysychaly. Znovu nepotřebuji.
18. Dental - ústní voda
Kupujeme neustále dokola, vyhovuje nám.

  
19. Iris - mýdlo na ruce s vůní kokosu a vanilky
Překrásně vonělo, ruce vysušovalo tak normálně a stálo pár korun. Určitě koupím znovu.
20. Wellaton - Barva na vlasy 
Barva chytla přesně tak, jak je slíbeno na obalu. Uvnitř byly navíc i dva páry rukavic a 2 séra - jedno po 15. a druhé po 30. dnech od barvení kvůli oživení barvy.
21. Oriflame - EDP Grace
Parfém měl překrásný flakon a krásně voněl - bohužel se mi zkazil. Myslím, že se už nevyrábí, což je škoda. Klidně bych koupila znovu.
22. Nail Cleanser - Čistič nehtů
 Klidně koupím znovu.
23. a 24. Parfémy Majestic a Miss Oudh
Luxusní parfémy z parfemovenebe.cz . Určitě koupím plné balení.


25. Pure - vlhčené ubrousky
Krásná vůně, dobře odličovaly, nepálely v očích. Klidně koupím znovu.
26. Iseree - vhlčené ubrousky
Všemi vychvalované ubrousky z Lidlu se mi zdály průměrné. Klidně koupím znovu.
27. Dime - cestovní vlhčené ubrousky
Na mě byly příliš sladké, ale pleť odlíčily (i když k tomu nejsou primárně určené) a nedělalo se mi po nich akné.
28. Sweet Fruit - Bomba do koupele
Provoněla a zpříjemnila koupel, ale to je asi tak všechno. Za 99 centů ale víc nečekám a klidně koupím znovu.
29. Oriflame - Elvie
Vůně mě absolutně nezaujala a nepotřebuji kupovat plné balení.
30. Nivea - Creme Smooth
Průměrný sprchový gel s příjemnou vůní, uvidíme jestli koupím znovu.
31. Cotton Pads - odličovací tampony z Tesca
Vyhovovaly mi a určitě koupím znovu.

8 komentářů:

  1. Zajímavé věci. Vidím, že Aussie zase takový zázrak není
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Aussie jsem měla už předtím jeden šampon (bohužel si nevybavím název) a ten byl skvělý. Tenhle mi prostě nesedl :)

      Vymazat
  2. Zkušenost mám jen se šamponem Gliss Kur, který nemám poprvé, mým vlasů sedí. A peeling od Dermacolu bych rozhodně chtěla vyzkoušet, hodně mě láká:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už jsem tenhle od GK taky kdysi dávno měla. Peeling je naprosto luxusní :)

      Vymazat
  3. Ten sprchový gel s třpytkami je super! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Melounový peeling mi dělá radost ve sprše, je opravdu skvělý. Pořídila jsem si i novinku kávový a těším se na jeho vyzkoušení. Teď na podzim to bude ideální vůně.
    Hanďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nevěděla, že je teď i kávový. Kávu mám celkem ráda, ale kosmetiku s vůní kávy nevyhledávám. Věřím, že v tomto počasí bude ideální :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.