2. 11. 2015

Nákupy a novinky za říjen

 Začneme kosmetikou: Z Oriflame jsem si objednala transparentní sypký pudr The One a zelené třpytivé linky Very me. // K časopisu Dieta bylo minibalení zubní pasty Zendium. //  V Kauflandu jsem si pořídila odličovací tamponky Caterine s Aloe Vera a vlhčené ubrousky pro normální a smíšenou pleť. // V DMku jsem do košíku přihodila minibalení suchého šamponu od Batiste a z ebay mi přišel peeling na rty, který je zatím spíše zklamáním - určitě bude brzy na blogu recenze.

V Německu jsem ve výprodejovém stojanu neodolala soli do koupele od značky Dresdner Essenz s vůní meduňky a levandule. Krémy od Floreny jsou jedny z nejlepších krémů na ruce, které jsem vyzkoušela - pochopitelně jsem tam tenhle s heřmánkem nemohla nechat. // V říjnu jsem měla svátek a od rodičů jsem dostala toaletku Agent Provocateur L'Agent, ktrá překrásně voní. // Od babičky a dědy jsem dostala sprchové gely od Palmolive z řady Gourmet a to konkrétně Chocolate Passion a Vanilla Pleasure. // V Německu byla ve výprodeji i tato maska na vlasy od Gliss Kur na suché vlasy a lak na vlasy od Wellaflex je u mě už klasikou.

Co si budeme povídat - venku je pořád chladněji, takže zimní čepice nesmí chybět. Objednala jsem si čapku s nápisem Bad hair day z ebay a jsem nadmíru spokojená. // V Avonu mě zaujalo mýdlo na ruce s pumpičkou Sensual Mystique a pěna na holení, která je sice určená pro muže, ale co už? :) // Objednávka z internetu: Kapesníčky Linteo ve vánočním obalu a s vůní skořice a pomeranče, tekuté mýdlo s vůní zeleného jablka, Pufík šampon a kondicionér 2v1 - meloun a máta, kosmetická taštička, dvě pasty na zuby od Signal, pasta na zuby a blocker od Ziaji, Linteo intimní ubrousky, Linteo tyčinky do uší a hnědá tužka na oči. // Od T. jsem k svátku dostala vynikající čokoládu z Lidlu, krém na oční okolí, parfém a minibalení parfému Attraction a toaletku Incanndesence.  

V Lidlu na mě čekala poslední podprsenka v mojí velikosti a svíčky do Andělského zvonění jsou z Baumarktu. // O tvářence Mary Kay už jste na blogu mohli číst.. // Svícínek od babičky a dědy z Globusu. // Není překrásný? Hrneček s křídly mám z Kiku, ale není zrovna dvakrát kvalitní. :(

Z Ikei jsme Lízince dovezli velkou plyšovou krysu. // Od tety k svátku jsem dostala Milku a energy drink s melounem je od rodičů. Vtipné je, že jsem ho celé léto nemohla sehnat a dostal se ke mě až na podzim.. :D // Svícny z výprodejového stojanu z Kiku. // Šampon od mamky, protože jí nesedí. Já si ho nemůžu vynachválit. :)

Překrásný a pěkně drahý jelínek a lucerna z Jysku. // V DMku mají skvělou formu na pečení se sovičkama a k tomu jsem si odnesla tělové mléko Alverde s kakaovým máslem a ibiškem v cestovní verzi. // Od babičky a dědy k svátku mám luxusní diář od Muchy a k němu pasující kalendář taktéž s Muchou. // V německém Kiku jsem objevila vosky do aromalampy. Pět kusů za jedno euro. Krásně voní, ale jenom do té doby, než je dáte do lampy. Škoda. 

V Ikee jsme nezůstali jenom u krysy. Koupily jsme spoustu nábytku a dekorací do baráčku. Samozřejmě jsem si pořídila legendární svícny a stojan na ubrousky. Forma na koláč a zrcátko taky nesměly chybět. Povlečení bylo za krásnou cenu a ke svíčkám snad nemusím nic říkat.. :D

V Globusu měli akci na víno J.P.Chenet.. // Rebarborová, brusinková a borůvková šťáva z Ikei. No, čekala jsem od nich mnohem víc. // V Ikee jsem objevila brusinky, hořkou a oříškovou čokoládu. // Vánoční nápoj musel jít nutně s náma. Přiznávám, že mnohem lépe vypadá než chutná.. :D
Jak se znám, tak jsem na spoustu věcí zapomněla, ale to nevadí. Když si na něco vzpomenu, hodím to do příštích nákupů. :)

4 komentáře:

  1. SKvělé kosmetické novinky i spoustu dobrot, jak tak koukám :) Formu na koláč jsem kupovala mamce a jak máte to povlečení,tak v takovém vzoru jsem tam koupila deku. Brusinky z Ikey mám ráda :) A plyšovou krysu mám doma taky, jednu velkou a pak malinkou :D
    Z kosmetiky mě nejvíce zaujala voňavka Agent Provocateur

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy. Konečně vidím u jiné blogerky Dresdner Essenz, je to moje oblíbená značka. Diář Mucha je krásný. Batist jsem si koupila do zásoby. Jeden nikdy neví :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, Ikea, já tam řádila teď o víkendu a z nákupů jsem nadšená, ani u mně nechyběla pořádná zásoba svíček:-) A sprchové gely od Palmolive jsem si pořídila taky, ale kromě vanilky a čokolády jsem si vzít musela i tu třetí, broskvovou variantu:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi velkou radost.
Slušně psaná kritika je vítána.